AnyaFormában

AnyaFormában

Rukkola pesto

2020. május 26. - AnyaFormában

Annyi rukkolát kaptunk anyukámék csoda szuper kertjéből, amennyit biztosan nem tudtunk volna egyszerre megenni, ebben a formában viszont hamar elfogyott az egész. 

rukkolapesto.jpg

Hozzávalók:

  • 150 g rukkola 
  • 75 g fenyőmag (én diót használtam)
  • 1 kisebb citrom leve
  • 30 g parmezán
  • kb 20 ek olívaolaj (annyi hogy jó krémes állaga legyen)
  • só ízlés szerint
  • pici bors

 

Elkészítés:

Egy turmixba rakom a hozzávalókat és krémesre turmixolom. Ha a turmix nem viszi, jó a botmixer is. Én kis üvegekbe tettem a kész pesto-t és hűtőben tároltam, amit épp nem használtam fel.

A forró tésztához (durum/teljes kiőrlésű) keverem és reszelek rá még sajtot. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://anyaformaban.blog.hu/api/trackback/id/tr3215718352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása