AnyaFormában

AnyaFormában

9 hónap alatt jött fel, 9 hónap alatt menjen le

2020. április 22. - AnyaFormában

Szeretek enni. Nagyon szeretek enni, ezért világ életemben diétáztam, hogy "jól nézzek ki". Az átlagos napokon szinte mértéktelenül sokat ettem (ami általában nem jelentett egészségeset), de mikor jött valami esemény (nyaralás, esküvő, stb.), akkor aztán belecsaptam valami eszement diétába, amit fél nap után megszakítottam egy-egy nagyobb zabálással, arra gondolva, hogy: majd inkább csak holnaptól kezdem. Ennek ellenére a húszas éveimig simán elbántam egy-egy villám diétával. Minden alkalommal, miután végigcsináltam őket 5-10 nap alatt, sikerült leadnom 5-6 kilót. Aztán kezdődött minden elölről.

Az első terhességem alatt 57 kilóról 82-re híztam, ami bizony 25 kiló hízást jelent... A szülés után minden különösebb erőfeszítés nélkül sikerült leadnom 20 kilót. Igen ám, de a kisfiam 5 hónapos korában teszteltem újra pozitívat.

(Ez 2016. júniusi poszt, de most hoztam át a régi blogról)



A második terhesség alatt csak 18 kiló plusz jött rám, viszont ez alkalommal már sokkal nehezebben tudtam leadni. Szülés után hat hónappal kezdtem el tornázni. Heti 3x1 óra Rubint Réka torna, óvatos étkezés, különféle étvágycsökkentők (ezekre nem vagyok büszke), és a kisebb fiam egy éves korára már csak 59 kiló voltam.


Na és végül a harmadik terhesség... Ekkor 17 kilót híztam: 62-ről 79-re. Még csak három hónapja szültem, de úgy érzem, sokkal nehezebb most lejjebb faragni ezeken a számokon. Jelenleg 66 kiló vagyok.



Mozgás
Na ezzel van a legkevesebb probléma.  Egy héten háromszor futok, átlag heti 30 km-t. Ezt az adagot szép lassan, folyamatosan emelem.

Kaja
Az igazi kálváriám. 27 éves korom alkonyára sikerült rájönnöm arra, hogy a villámdiétáknak semmi értelme. Minden nap okosan, éhezés nélkül kell étkezni. Azt hiszem ezt hívják mostanában életmódváltásnak. Úgyhogy életmódváltok... Kisebb-nagyobb sikerrel, de még van idő. Ami 9 hónap alatt jött fel, annak 9 hónapot adok, hogy lemenjen.


A bejegyzés trackback címe:

https://anyaformaban.blog.hu/api/trackback/id/tr7015630044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása