AnyaFormában

AnyaFormában

Frappé büntetlenül

2020. augusztus 14. - AnyaFormában

Kávé, jégdarabok, csoki-és vanília fagyi, kókusztej, nyár, energia, jókedv, lendület, édes íz, és még sorolhatnám mi jut eszembe a frappéról, de a lényeg, hogy nincs nyár frappé nélkül. Ja, hogy te még nem próbáltad? Nosza rajta! 

frappe.jpg

Hozzávalók:

  • Fekete kávé (ahogy szoktad készíteni: lehet instant, kotyogósból főzött, kávédarálós, tök mindegy)
  • édesítő, amivel iszod
  • tej (én cukormentes kókusztejet iszom)
  • cukormentes fagyika (frappéhoz nálam a csoki és a vanília a nyerő páros)
  • jégkockák (nem szoktam ledarálni, egészben teszem bele, mert nem szeretem rágcsálni az apró jégdarabokat)

 

Elkészítés:

  1. Lefőzöm a kávét, elkeverem benne az édesítőt.
  2. Rakok bele annyi tejet, amennyit akarok, belekanalazok 1-1 kanál vaníliás és csokis jégkrémet.
  3. Szerintem teljesen felesleges plusz vizet belerakni, én víz helyett inkább jól megpakolom jégkockával.

 

Szuper finom, próbáljátok ki, osszátok meg! Mert cukor nélkül is lehet édes a nyár <3 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://anyaformaban.blog.hu/api/trackback/id/tr4616139890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása